onsdag den 3. december 2008

arbejde - skydning - skole

så lykkedes det at få skudt den runde af 10m luftturneringen som jeg missede i mandags.
Bo kørte ekstraordinært ned og låste op for mig lige efter arbejde, og vi fik begge skudt vores sidste "pligt-skydning" inden jul.

Jeg kunne så køre direkte fra arbejde, ned og skyde, og så direkte i skole bagefter. Men der var ikke meget spildtid at gøre med.

Men nu vil jeg så lægge skydningen lidt på hylden og koncentrere mig om min eksamensopgave her den næste måneds tid. Jeg vil i hvert fald ikke have dårlig samvittighed over at nedprioritere skydning i forhold til min uddannelse.
Jeg kan jo osse begynde at se lys for enden af tunnelen, for selvom jeg lige nu er i gang med 2 uddannelser ved siden af mit fuldtidsjob, så kan jeg se frem til at jeg i Maj er færdiguddannet som Merkonom og så tror jeg nok jeg trænger til at slappe lidt af.

Ingen kommentarer: