lørdag den 13. december 2008

Hvor er jeg?

Det var lørdag formiddag.
Jeg kom langsomt til mig selv.
Det ene øje blinkede op og i på et kort splitsekund.
Snuede lidt videre.
Hjernen bearbejdede langsomt det billede øjet havde opfanget.
Konstaterede at jeg havde set en væg.
Undrede mig, for der plejede da ikke at være en væg så tæt på min seng!
Gad vide hvordan den var kommet, og hvorfra?
Snuede lidt videre.
Hmm... måske havde væggen været der hele tiden? Måske var det her slet ikke min egen seng!
Åbnede øjnene kort igen.
Konstaterede at dette ikke var min egen seng. Godt! Så var der da ikke kommet en ekstra væg i mit soveværelse.
Snuede lidt videre.
Hmm... hvad er det så for en seng jeg ligger i?
Vågnede lidt brat.
Kiggede forvirret rundt

Så huskede jeg at jeg havde lejet et værelse ved KFUM i Kolding og at jeg havde været til firmajulefrokost i går *<:o)

Egentlig var min plan at vågne i Kolding og så køre til Skallebølle og hjælpe Trolle med Sne´man´sky´nin´ men de havde hjælpere nok og havde fået lov til at slippe.

Istedet kørte jeg sydpå, og ind forbi Grænseegnens 50m bane, hvor jeg forventede at nogen var igang med byggeriet. Men der var ikke nogen.

Jeg fik så istedet aftalt med en skyttekammerat at ta på julegaveindkøb i Flensborg. Det blev alligevel en hyggelig dag.
Fandt også ud af at byggesjakket hvade planer om at ta ned og bygge om søndagen istedet, da der var for mange der ikke kunne om lørdagen.
Men søndag havde jeg så gæster og kunne ikke komme ned og hjælpe. Det er ellers ved at være længe siden jeg har givet en hånd med ved byggeriet. Men det når jeg nok.

Ingen kommentarer: