mandag den 8. december 2008

juleafslutning med turbomøde

Årets sidste bestyrelsemøde er altid lagt sammen med en juleafslutning hvor vi hygger os med de frivillige ledere i DDS Sønderjylland´s mange udvalg.

Selve bestyrelsesmødet startede kl. 17.30. Jeg stod som ordstyrer på dagsordenen og prøvede at undgå at diskussionerne kom for langt væk fra emnet, så vi kunne holde tiden. Men det viste sig at jeg godt kunne have sluppet grebet lidt, for vi var færdige lidt før tid.

Kl. 19. gik vi ud og tog imod gæsterne (udvalgsmedlemmerne) og satte os til bords.
SI Centret havde stillet op til den helt store traditionelle sønderjyske julefrokostbuffet.

Tidligere år har vi først haft noget aktivitet, konkurrence, dans, sang eller lignende og så først spist bagefter. Men for at undgå at det blev så sent før vi fik noget at spise havde vi valgt at gå direkte til bordet.
Undervejs var der så underholdning med Leif Thomsen, der på Sønderjysk fortalte historier fra Als.

Efter spisning og underholdning tog Thomas initiativ til at bryde op. (Tak Thomas!) Det benyttede jeg selv til også at forlade selskabet, og det var skønt for en gangs skyld at være hjemme kl. 22!
Jeg nåede faktisk at sidde lidt i sofaen og bare slappe af. Det er ellers ikke så tit der sker, for møderne plejer at trække ud så jeg først er hjemme omkring midnat.

Ingen kommentarer: