lørdag den 20. december 2008

Juleafslutning i Grænseegnen

Fredag aften havde jeg været i Munkebo og besøge nogle gode skyttevenner. Så Lørdag middag kørte jeg direkte fra Fyn og ned på skydebanen i Kruså hvor der var juleskydning på den gamle 15m bane på en "sjov" skive. Det er nu meget afslappende at have en for sjov konkurrence på sådan en skive. Og så med de gamle foreningsvåben, så det er ens for alle.

Bagefter fik vi gløgg og æbleskiver i klubhuset ved 50m banerne. Vi var så osse lige inde og kigge hvordan det går med byggeriet. Det går pænt fremad, men der er nu lang vej endnu.

Jeg fik meldt mig til juleskydning i Sparta, og erfarede at der var fuldt udbooket selv på de ekstra skydetider de havde oprettet pga den store efterspørgsel. Det ka jeg rigtig godt li at høre, især i denne tid hvor man hører at flere stævner bliver aflyst pga for få deltagere.

Ingen kommentarer: